• 09901379584
  • شیراز، خیابان قاآنی، نبش کوچه 5، پاساژ زمرد، طبقه اول، پلاک 124
  • shiraz_cable

برچسب اصالت کالا

برچسب اصالت کالا

کارخانه تولیدی کابل شیراز، در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان و جلب اعتماد ایشان، در سال 1399 اقدام به تهیه “برچسب اصالت کالا” برای تمامی محصولات خود نمود.

باتوجه به اقدام صورت گرفته، ازین به بعد مصرف کنندگان گرامی می‌توانند با ارسال شماره شناسه درج شده روی برچسب، به شماره پیامکی 300075268 از اصالت کالای خود اطمینان حاصل نمایند.

یکی از پر سودترین روش های تقلب متخلفین، ارائه کالا و محصولات با نام، هویت و مشخصات جعلی و تقلبی به بازار می باشد.

کالاهای تقلبی قطعا کیفیت کالای اصلی را ندارند، چون در غیر اینصورت خود آنها میتوانستند به عنوان رقیبی برای کالای اصلی در بازار ارائه شوند.

برخی از کالاهای تقلبی نه تنها کیفیت کالای اصلی را ندارند، بلکه در بسیاری موارد اصلا شباهت و کارایی کالای اصلی را ندارند و حتی در مواردی مضر و آسیب رسان هم می توانند باشند (برای کالاهای که با سلامت و بهداشت جامعه طرف می باشند).

سیستم برچسب کنترل اصالت و سلامت پیشنهاد شده در طرح ملی کنترل اصالت و سلامت یکی از راهکاری استعلام اصالت کالا و مبتنی بر تشخیص اصالت کالا از روی بارکد (بر چسب یا لیبل) می باشد.

هدف از چسباندن لیبل روی کالا و محصولات دادن اطلاعات جامعی نظیر تاریخ تولید و انقضا یا کدهای شناسایی و رهگیری است. با دادن این اطلاعات مشتری حس ارامش و اعتماد نسبت به تولید کنندگان پیدا می‌کند. همچنین خرید و فروش در بازار با سرعت بیشتر و اطمینان بهتری انجام میشود.